~CATMARK~

~~~ SlowBlog om att kommunicera och leva ~~~

Välkommen till min nya blogg!

Kategori: Allmänt


Jag har jobbat med olika varianter av kommunikation i över 25 år.
Min favorit är strategisk kommunikation.
Det finns en och annan som tycker illa om lobbying, PR och marknadsföring.
Jag tror tvärtom att det är viktigt.

Kärt barn har många namn sägs det...

Kanske mer omtyckt om man kallar det för kommunikation mellan människor.

Jag tror på kommunikation helt enkelt. Rak, ärlig och tydlig.
Om du inte syns eller hörs, på ett eller annat sätt, så finns du inte.
Om du inte vet hur du ska göra det på ett bra sätt, så behöver du hjälp av en som kan.

Så enkelt är det.

Om du vill kommentera här på min blogg, så granskar jag och jag väljer det som publiceras.

Catmark är ett skyddat registrerat varumärke.

Kommentera inlägget här: